Wyznaczaj sobie cele, aby je osiągać ! :)blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy anetkas.bikestats.pl

linki

75.

Czwartek, 22 sierpnia 2013 Kategoria WYCIECZKI POWYŻEJ 50 KM Uczestnicy
Km: 70.80 Km teren: 0.00 Czas: 03:30 km/h: 20.23
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Aktywność: Jazda na rowerze
Do Wrześni przez.... dobra, nie będę tutaj kompromitować mojego ukochanego Jeżyka. Zdarza się najlepszym :P

Niestety, muszę odwołać plus który przyznałam temu miastu za jedzenie - owszem, było dużo i smacznie ale potem... ble, do teraz mi się odbija, a wypiłam już z 3litry płynów. Trudno, generalnie i tak muszę skończyć z tego typu jedzeniem.

Jeżyk pokazał mi swoje UMIEJĘTNOŚCI w skate parku... Ludzie, to jest szaleniec! Myślałam, że poleci do gwiazd!!! Wszystkim kopary opadły kiedy zaczął robić piruety! ;) :D

Następnie miałam małą lekcję przepisów ruchu drogowego i poznałam dwóch nowych kolegów. Już na początku dyskusji pochwalili mi się ile mają przerzutek i oczywiście ile ma tata, ale nie zwróciłam na to uwagi... i moja wina, moja bardzo wielka wina, bo potem jeden z nich zapytał mnie ile ja mam i powiedziałam.... Kurdę, nigdy więcej nie zrobię takiej przykrości dziecku.

Nad wrzesińską Niagarą... cóż - jakie miasto, taki zalew i taki wodospad? :)