Wyznaczaj sobie cele, aby je osiągać ! :)blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy anetkas.bikestats.pl

linki

83. - Duszno

Sobota, 7 września 2013 Kategoria CIEKAWE WYCIECZKI Uczestnicy
Km: 48.20 Km teren: 18.00 Czas: 02:40 km/h: 18.08
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Aktywność: Jazda na rowerze
Po wczorajszej wyprawie do Konina byłam pełna obaw czy dam radę męczyć się po trzemeszeńskich pagórkach tylko po to, żeby odwiedzić Duszno. Po małej rozgrzewce zdecydowaliśmy się jednak ruszyć i byłam w szoku - całkiem nieźle sobie radziłam :)Nogi nie bolały, plecy też w sumie nie. W Dusznie byliśmy tylko autem - nigdy nie miałam okazji być tam rowerem.

Jadę! Mimo piachu i pagórów obyło się bez gleb i zmęczenia:

Legendarny już Punkt Widokowy mojego kochanego Firemana:

Cóż... pogoda piękna, towarzystwo wspaniałe, popodziwialiśmy widoki i odgłosy natury (pozdrowienia dla pana Remigiusza) i ruszyliśmy dalej do domku na obiadek.

Duszno:

Potem Sebuś mnie odprowadził a późnym wieczorem pokręciłam się jeszcze po mojej miejscowości w celu tańca na rowerze przy rytmach disco, które dobiegały z parku.