Wyznaczaj sobie cele, aby je osiągać ! :)blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy anetkas.bikestats.pl

linki

46/2014

Piątek, 25 kwietnia 2014 Kategoria WYCIECZKI POWYŻEJ 100 KM, CIEKAWE WYCIECZKI Uczestnicy
Km: 149.60 Km teren: 25.00 Czas: 08:00 km/h: 18.70
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Aktywność: Jazda na rowerze
Już od dawna bardzo chciałam pojechać z rowerkiem do Torunia i dziś udało się nam zrealizować ten plan :)

Przed 6 pobudka, Sebuś zrobił pożywne śniadanko i w drogę :)

Całą podróż pociągiem przespałam, obudziłam się już w Toruniu i ruszyliśmy :

Fontanna Cosmopolis :) Mam nadzieję, że uda mi się zobaczyć ją w nocnej odsłonie :)

Krzywa Wieża :)

Następnie zajechaliśmy na teren toruńskiego Aeroklubu i SZPITALA - okazało się że to PIC NA WODĘ, FOTOMONTAŻ !!! :)

Doktora Karkoszki nie było :(

Potem powrót na Stare Miasto i bardzo miła posiadówka, z pysznymi słodkościami i ciepłą kawką :)

Dalej już kierowaliśmy się w stronę kolejnego punktu naszej wyprawy, czyli Piechcina.

Trasa biegła z wiatrem, częściowo asfaltami, częściowo przez las. We wsi LESZCZE :) czekały na nas wspaniałe zjazdy :) Seba wymiękł, ale ja pokonałam swój rekord prędkości - całe 50 km / h hihihiih :)

DOTARLIŚMY :)

Hmmm... kamieniołomy w Piechcinie również były moim celem już od dłuższego czasu. Robią ogromne wrażenie :)

Przy okazji sobie "zakeszowałam " :)

Na miejscu mały piknik, kilka (no dobra, kilkanaście :) fotek i ruszyliśmy w stronę domu.... :)

Piechcin zalany kamieniołom

Wagoniki :)

... przejeżdżając przez niezliczoną ilośc wiosek mniej lub bardziej uroczych odpowiadając dziewczynce na pożegnanie w stylu "narka" dowiedziałam się , że jestem GALARETĄ i to wcale nie było do mnie :P
Po drodze postój na lody w Mogilnie , które w gruncie rzeczy wcale mi aż tak nie smakowały :P

Na koniec słów kilka:
wyprawa udana w 100 % :)
Nogi nie bolą, siedzenie jest ok, plecy na szczęście przestały boleć już rano :) Dałam sobie radę, zapas był chociaż pojawił się problem - w sumie ten co zawsze - plecy.

No i .... wielki BUZIAK WAPIENNY dla tego Pana Kochanego za to, że tak dzielnie znosił moje towarzystwo i wspaniale zaplanował trasę :)

Pozdrower !

Podziwiam, to mało powiedziane! Super stówa i pół. Pozdrawiam oboje kolarzy :)
salamandra
- 23:54 niedziela, 4 maja 2014 | linkuj
Te kamieniołomy w Piechcnie dopisałem sobie do listy, które muszę jak najszybciej odwiedzić na dwóch kółkach. Dzięki za inspirację :)
rmk
- 17:32 poniedziałek, 28 kwietnia 2014 | linkuj
Pięknie pod każdym względem ;-) Świetna wycieczka. Gratuluję też świetnego dystansu ;-) Ps. Mam nadzieję, że ślubna fotka też będzie kiedyś na rowerku, choćby specjalnie dla BS ;-)
Monica
- 13:35 poniedziałek, 28 kwietnia 2014 | linkuj
No to zaszaleliście, ale wycieczka wspaniała, wypełniona na maksa atrakcjami :)
marcingt
- 21:54 niedziela, 27 kwietnia 2014 | linkuj
Gratuluję pobicia wszelkich rekordów, oraz zwiedzenia tego pięknego miasta. W części z tych miejsc byłem rowerem osobiście :-)
grigor86
- 19:35 niedziela, 27 kwietnia 2014 | linkuj
hmmm chyba nie będę oryginalna, jak stwierdzę, że fantastyczna fotorelacja :)
monikaaa
- 09:24 niedziela, 27 kwietnia 2014 | linkuj
Super wycieczka,z Sebkiem można dużo zwiedzić jest wspaniałym nawigatorem.Fajne fotki.
jerzyp1956
- 06:38 niedziela, 27 kwietnia 2014 | linkuj
super wycieczka i aż miło popatrzeć na tak dobraną parę
davidbaluch
- 05:14 niedziela, 27 kwietnia 2014 | linkuj
Super wycieczka! Jeden dzień jazdy a tyle atrakcji i pięknych miejsc zobaczyliście:) Dobre "biuro turystyczne" wybrałaś :D
Kurdę, tyle ludzi chciało podjąć leczenie w tym szpitalu, a tu "PIC NA WODĘ..." :D
jelon85
- 21:55 sobota, 26 kwietnia 2014 | linkuj
Piękna wycieczka, kamieniołomy robią wrażenie....
Nefre
- 21:17 sobota, 26 kwietnia 2014 | linkuj
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!