Wyznaczaj sobie cele, aby je osiągać ! :)blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy anetkas.bikestats.pl

linki

137 | REKORD

Sobota, 19 września 2015
Km: 20.19 Km teren: 0.00 Czas: 02:03 km/h: 9.85
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: KROSS 29er Aktywność: Jazda na rowerze
Wyjątkowy dzień - mój kochany  5letni Bratanek ustanowił swój rekord w kilometrach - w liczbie okrągłych 20 !!!

Biker

Wyjechaliśmy dość późno, bo po 16 i trochę sie bałam, że nie wrócimy przed zmrokiem, ale zmobilizowałam Kolarza i ładnie się uwinęliśmy :)

Nawet w mieście dajemy sobie doskonale radę

Naszym celem było miasto Witkowo, z przystankiem w celach uzupełnienia kalorii - myśleliśmy całą drogę o drożdżówkach, potem o hot dogach, ale zdecydowaliśmy się na pyszną pizzę :)

Kolarz cały szczęśliwy, bo spotkał wujków strażaków i jedliśmy w ogródku przy drodze, więc ciekawych pojazdów przejeżdżało wiele. Na koniec wizyta na placu zabaw i jazda do domu. Po drodze dwie małe kraksy, ale my wyznajemy zasadę "na przypale albo wcale" więc nic się nie stało ;)

Pizzunia w nagrodę za dzielne pokonanie dystansu

Szarówka złapała nas już w naszej miejscowości, zadzwoniliśmy do Mamy, ze ma wstawić kakałko - i teraz decyzja - do 20 km brakuje około 2, czyli trzeba trochę jeszcze jechać.
Myślałam, ze zmęczenie weźmie górę , ale stało się zupełnie odwrotnie i wygrała motywacja. Po dokręceniu do 20km dumni i szczęśliwi wróciliśmy do domku :)

Oto dowód jakiego mam zdolnego bratanka , mój mały bikerek przejechal 20km !

Brawo dla małego kolarza.
jerzyp1956
- 09:59 środa, 14 października 2015 | linkuj
To naprawdę imponujący wynik na takiego malca. Wygląda na to, że rowerowego bakcyla załapał ;-) Moje bratanice w tym wieku to się dopiero uczą jazdy i jak 1 km przejadą to jest dużo.
Monica
- 06:43 środa, 14 października 2015 | linkuj
Ładnie zasuwa, brawo!!! Będzie nowy rower, to dopiero będzie motywacja do jazdy :-)
maniek1981
- 21:53 wtorek, 13 października 2015 | linkuj
A to pizzeria mojego Kolegi, więc może temu tyle pieczarek... które tak naprawdę zjadłam Ja, bo młodzież przecież "takich grzybów nie lubi" :) Skarabeusz przy rondzie, polecam :P

Dziękuję :) Jestem bardzo dumna, inne dzieci w jego wieku (ba, dzieci "kolarzy", 8-9latki) nie potrafią nawet jeździć na dwóch kółkach... Czasami biorę go trochę w teren, żeby posmakował piachu i gałęzi i też daje radę :) Myślę, że na przyszły sezon pomyślimy nawet o nowym rowerku :)
anetkas
- 20:58 wtorek, 13 października 2015 | linkuj
Brawo :)
JoannaZygmunta
- 11:32 wtorek, 13 października 2015 | linkuj
Pizza rzeczywiście wygląda bardzo apetycznie. Tyle pieczarek! Gdzie w Witkowie mają taką?
pozdrawiam/m.
Kot
- 11:16 wtorek, 13 października 2015 | linkuj
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!